Ara
Siparişimi iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?
1
Kolay İade’ye Tıkla

Siparişlerim veya Sipariş Takipsayfalarından giriş yap, kolay iade butonuna tıkla.

2
İade Kodunu Al

İade edeceğin ürünü ve nedenini seç, iade kargo kodunu al.

3
Paketle

Aynı iade koduna sahip olan ürünleri faturası ile birlikte tek pakete koyun.

4
Kargoya Ver

İade kodunla paketi kargoya ver ve ücretsiz iadeni tamamla.

  • İade edeceğiniz ürünü faturası ve iade kodu ile beraber kargoya teslim etmeniz gerekmektedir. Kargo şubesine veya görevlisine bu kodu bildirmemeniz halinde sizden kargo ücreti talep edebilir.
  • Set ürünlerin iadesinde, setin tamamını aksesuarlarıyla birlikte iade etmelisiniz.
  • İade kargonuzu faturasıyla göndermeniz gerekmektedir. Faturanıza web sitemizdeki Faturalarım bölümünden ulaşabilirsiniz.
  • İade ürünü orijinal kutu ve ambalajında göndermelisiniz.
Siparişimi iptal etmek istiyorum, ne yapmalıyım?
Uyarı: Faturalandırılmış siparişlerinizin iptal işlemi gerçekleştirilememektedir. Dilerseniz kargodan teslim almayarak iade edebilirsiniz.
1
Siparişini Bul

Siparişlerim veya Sipariş Takibi nden öğrenebilirsiniz.

2
İptal Et

Siparişlerim sayfasından Sipariş detayı > Sipariş iptali butonu ile iptal talebinizi iletebilirsiniz.

3
Takip Et

İptal ve para iadenizin durumunu Siparişlerim sayfasından veya Sipariş Takibi butonundan takip edebilirsiniz.

  • Siparişinizi sadece faturalandırılmadığı takdirde iptal edebilirsiniz. Faturası kesilmiş siparişler iptal edilememektedir.
  • Faturalandırılmış siparişi iptal etmek isterseniz, siparişinizi kargodan teslim almayabilir veya geri iade olarak gönderebilirsiniz.
  • Siparişinizin faturalandırılmış olup olmadığını, ilgili siparişin Detay sayfasından görüntüleyebilirsiniz.
  • Sipariş Detayı > Sipariş İptali butonu ile iptal talebinizi firmamıza iletebilirsiniz.
  • Üye girişi yaparak "Siparişlerim" sayfasından veya üye olmadan sipariş verdiyseniz "Sipariş Takibi" butonu aracılığıyla sipariş detay sayfasına ulaşabilirsiniz.
  • Siparişinizde ürün adet veya satır iptali maalesef yapılamamaktadır. İptal işlemini siparişinizde bulunan tüm ürünler için talep edebilirsiniz.
İade ettiğim ürünün ücreti hesabıma yansımadı, ne yapmalıyım?
  • İade süresi, ürününüz firmamıza ulaştığı tarihten itibaren en geç 10 iş günüdür.
  • Ücret iadeniz firmamızca yapıldıktan sonra tutarın hesabınıza yansıması bankanıza bağlı olarak değişmekle birlikte ortalama 3-8 iş günü olduğu belirtilmektedir.
  • Bu sürenin dolduğunu düşünüyorsanız İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaşabilirsiniz.
İptal ettiğim ürünün ücreti hesabıma yansımadı, ne yapmalıyım?
  • İptal edilen siparişin ücret iadesi 3 iş günü içinde yapılmaktadır.
  • Ücret iadeniz tarafımızca yapıldıktan sonra bankanıza bağlı olarak iadenin ekstreye yansıması 3-8 iş günü olarak belirtilmektedir.
  • Bu sürenin dolduğunu düşünüyorsanız İletişim sayfasından veya 'Destek' üzerinden bize ulaşabilirsiniz.
Siparişim haberim olmadan iptal edildi, ne yapmalıyım?
  • Siparişiniz bizim tarafımızdan yalnızca tedarik edilemediğinde veya gecikme oluştuğunda iptal edilebilir. Bu nedenle ürünlerinizin gönderimi yapılamamaktadır.
  • Siparişinize ait ücret iadesi 3 iş günü içerisinde gerçekleştirilecektir. Hesabınıza yansıma süresi bankanıza bağlı olarak değişkenlik gösterebilir.
Siparişim hala kargoya verilmemiş görünüyor, ne yapmalıyım?
  • Ürünleriniz “Sipariş Detayı”nızda yer alan “Tahmini Kargoya Verilme Tarihi”nde belirtilen süre içerisinde kargoya verilmektedir.
  • Önceliklendirme işlemi yapılmamaktadır.
  • Belirtilen kargoya teslim tarihinin firmamızca aşıldığını görüntülüyorsanız, İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaşabilirsiniz
Siparişim yanlış/eksik geldi, ne yapmalıyım?

Siparişinizde "paket içi" eksik bir ürün var ise aşağıdaki adımları takip ediniz;

  • İlgili kolinin dışında bulunan bantlı halini ve ağzı açık olarak içeriğini gösterecek şekilde fotoğraflarını çekiniz. (Koli boyutunu ürünler görünecek şekilde fotoğraflamaya dikkat ediniz.)
  • "İletişim Formu" aracılığıyla eksik parça adetlerinizi belirten yazılı talebinizi fotoğraf ile birlikte forma ekleyiniz.
  • Koli boyutu görseli ile 'Destek' üzerinden de talebinizi iletebilirsiniz. Size en hızlı şekilde dönüş sağlayacağız.
Siparişimde gelmeyen ürün var, ne yapmalıyım?
  • Size daha hızlı hizmet verebilmek için ürünleriniz birden fazla kargo ile gönderilebilmektedir. Kalan ürünleriniz bir sonraki kargo ile gönderiliyor olabilir. Siparişinizin son durumunu web sitemizdeki Siparişlerim sayfasından görüntüleyebilirsiniz.
  • Üye olmadan sipariş verdiyseniz web sitesindeki "Sipariş Takibi" butonundan siparişinizin son durumunu görüntüleyebilirsiniz.
Siparişim kargoda görünüyor, ne zaman elime ulaşır?
  • Kargo teslimat süresi kargo şirketlerinin yoğunluğuna göre değişiklik gösterebilir.
  • Siparişlerim > Sipariş Detayı > Kargo Takibi adımlarını takip ederek kargo durumunuzu öğrenebilirsiniz.
  • Size gönderilen kargo ile ilgili SMS’te bulunan kodu kullanarak ilgili kargo şirketinin web sitesinden kargonuzun durumunu takip edebilirsiniz.
  • Farklı bir problem yaşıyorsanız İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaşabilirsiniz.
Kargo gönderi kodumu nasıl öğrenebilirim?
  • Kargo şirketinin cep telefonunuza gönderdiği SMS ile ya da Siparişlerim > Sipariş Detayı adımlarını takip ederek kargo gönderi kodunuzu öğrenebilirsiniz.
Ürünümü mağazadan teslim alabilir miyim?
  • Online sitemizden "Mağazadan Teslim Al" seçeneğiyle sipariş oluşturabilirsiniz.
  • Mağazaların yoğunluk durumuna göre teslim alınacak mağaza seçimlerinde değişiklik görülebilir.
  • Mağazaya talep ettiğiniz ürün, kargo tarafından ilgili mağazaya ulaştığında SMS yoluyla bilgilendirilmesi sağlanmaktadır.
Siparişimde adres veya alıcı değişikliği yapabilir miyim?
  • Sipariş tamamlandıktan sonra sitemiz üzerinden adres veya alıcı değişikliği yapılmamaktadır.
  • Adres veya alıcı değişikliği taleplerinizi siparişiniz kargoya verildikten sonra ilgili kargo firmasının web sitesi üzerinden ilgili adımları takip ederek düzelttirebilirsiniz.
  • Dilerseniz bu taleplerinizi İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaştırabilirsiniz.
Siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?
  • Üye girişi yaparak Siparişlerim sayfasından sipariş detaylarınıza ulaşabilirsiniz.
  • Üye olmadan sipariş verdiyseniz "Sipariş Takibi" butonu aracılığıyla sipariş detaylarınıza ulaşabilirsiniz..
Siparişime ürün/ürünler eklemek istiyorum ne yapmalıyım?
  • Ödemesi tamamlanmış siparişe yeni bir ürün ekleme işlemi yapılmamaktadır. Dilerseniz yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz.
  • Kampanyalı aldığınız ikili ürünlerden birini sepete eklemeyi unutursanız, siparişinizi direkt iptal edip yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz; ancak siparişiniz çoktan faturalanmış ise İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaşabilirsiniz
Faturamı görüntülemek istiyorum, ne yapmalıyım?
  • Siparişlerim  > Sipariş Detayı adımlarını takip ederek sipariş detayındaki ilgili teslimat satırından faturanızı görüntüleyebilirsiniz.
  • Üye olmadan sipariş verdiyseniz "Sipariş Takip" butonu aracılığıyla sipariş detaylarınıza ve faturanıza ulaşabilirsiniz..

 

 

Site üzerinden ödeme yapamıyorum, ne yapmalıyım?
  • Eğer ödeme sayfasında uyarı alıyorsanız, bunun sebebi tarayıcı veya temizlenmeyen çerezler olabilir.
  • Tarayıcı değiştirerek veya çerezleri temizleyerek farklı bir tarayıcıdan giriş yapmayı deneyebilirsiniz. Hala sipariş veremiyorsanız bankanızın müşteri hizmetlerinden destek alabilirsiniz.
  • Kartınızda herhangi bir işlem kısıtı olmadığından eminseniz veya hatalı bir ödeme yöntemi gerçekleştiyse İletişim sayfasından veya 'Destek' üzerinden bize ulaşabilirsiniz.
Hesabıma giriş yapamıyorum, ne yapmalıyım?
  • Hesabınıza giriş sağlayamıyorsanız şifremi unuttum adımını takip edebilirsiniz.
  • Kayıtlı telefon numaranıza SMS olarak gelen veya mail adresinize gönderilen link ile giriş sağlayıp, yeni bir şifre oluşturabilirsiniz. 
Siparişimi oluşturduktan sonra adres değişikliği yapabilir miyim?
  • Sipariş tamamlandıktan sonra sitemiz üzerinden adres değişikliği yapılmamaktadır.
  • Adres değişikliği taleplerinizi siparişiniz kargoya verildikten sonra ilgili kargo firmasının web sitesi üzerinden ilgili adımları takip ederek düzelttirebilirsiniz.
  • Dilerseniz bu taleplerinizi İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaştırabilirsiniz.
Üyelik girişi yaptığım mail adresimi değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?
  • Üyeliğinizin bağlı olduğu mail adresi değiştirilemez, bunun yerine İletişim sayfası aracılığıyla üyeliğinizin kapatılmasını talep edip akabinde yeni mail adresinizle üyelik oluşturabilirsiniz.
  • Oluşturacağınız yeni üyeliğe, eski üyeliğinizde bulunan geçmiş siparişlerinizin aktarımı yapılmamaktadır.
Mağazadan aldığım ürünlerin iade/değişim işlemi için ne yapmalıyım?
  • Ürün iade işlemlerinizi fatura ile birlikte 30 gün içerisinde mağazalarımızı ziyaret ederek gerçekleştirebilirsiniz.
  • Web sitemizden alınan bir ürün için mağazalarımızdan değişim işlemi yapılamamaktadır.
İptal ve İade
1
Kolay İade’ye Tıkla

Siparişlerim veya Sipariş Takipsayfalarından giriş yap, kolay iade butonuna tıkla.

2
İade Kodunu Al

İade edeceğin ürünü ve nedenini seç, iade kargo kodunu al.

3
Paketle

Aynı iade koduna sahip olan ürünleri faturası ile birlikte tek pakete koyun.

4
Kargoya Ver

İade kodunla paketi kargoya ver ve ücretsiz iadeni tamamla.

  • İade edeceğiniz ürünü faturası ve iade kodu ile beraber kargoya teslim etmeniz gerekmektedir. Kargo şubesine veya görevlisine bu kodu bildirmemeniz halinde sizden kargo ücreti talep edebilir.
  • Set ürünlerin iadesinde, setin tamamını aksesuarlarıyla birlikte iade etmelisiniz.
  • İade kargonuzu faturasıyla göndermeniz gerekmektedir. Faturanıza web sitemizdeki Faturalarım bölümünden ulaşabilirsiniz.
  • İade ürünü orijinal kutu ve ambalajında göndermelisiniz.
Uyarı: Faturalandırılmış siparişlerinizin iptal işlemi gerçekleştirilememektedir. Dilerseniz kargodan teslim almayarak iade edebilirsiniz.
1
Siparişini Bul

Siparişlerim veya Sipariş Takibi nden öğrenebilirsiniz.

2
İptal Et

Siparişlerim sayfasından Sipariş detayı > Sipariş iptali butonu ile iptal talebinizi iletebilirsiniz.

3
Takip Et

İptal ve para iadenizin durumunu Siparişlerim sayfasından veya Sipariş Takibi butonundan takip edebilirsiniz.

  • Siparişinizi sadece faturalandırılmadığı takdirde iptal edebilirsiniz. Faturası kesilmiş siparişler iptal edilememektedir.
  • Faturalandırılmış siparişi iptal etmek isterseniz, siparişinizi kargodan teslim almayabilir veya geri iade olarak gönderebilirsiniz.
  • Siparişinizin faturalandırılmış olup olmadığını, ilgili siparişin Detay sayfasından görüntüleyebilirsiniz.
  • Sipariş Detayı > Sipariş İptali butonu ile iptal talebinizi firmamıza iletebilirsiniz.
  • Üye girişi yaparak "Siparişlerim" sayfasından veya üye olmadan sipariş verdiyseniz "Sipariş Takibi" butonu aracılığıyla sipariş detay sayfasına ulaşabilirsiniz.
  • Siparişinizde ürün adet veya satır iptali maalesef yapılamamaktadır. İptal işlemini siparişinizde bulunan tüm ürünler için talep edebilirsiniz.
  • İade süresi, ürününüz firmamıza ulaştığı tarihten itibaren en geç 10 iş günüdür.
  • Ücret iadeniz firmamızca yapıldıktan sonra tutarın hesabınıza yansıması bankanıza bağlı olarak değişmekle birlikte ortalama 3-8 iş günü olduğu belirtilmektedir.
  • Bu sürenin dolduğunu düşünüyorsanız İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaşabilirsiniz.
  • İptal edilen siparişin ücret iadesi 3 iş günü içinde yapılmaktadır.
  • Ücret iadeniz tarafımızca yapıldıktan sonra bankanıza bağlı olarak iadenin ekstreye yansıması 3-8 iş günü olarak belirtilmektedir.
  • Bu sürenin dolduğunu düşünüyorsanız İletişim sayfasından veya 'Destek' üzerinden bize ulaşabilirsiniz.
  • Siparişiniz bizim tarafımızdan yalnızca tedarik edilemediğinde veya gecikme oluştuğunda iptal edilebilir. Bu nedenle ürünlerinizin gönderimi yapılamamaktadır.
  • Siparişinize ait ücret iadesi 3 iş günü içerisinde gerçekleştirilecektir. Hesabınıza yansıma süresi bankanıza bağlı olarak değişkenlik gösterebilir.
Kargo ve Teslimat
  • Ürünleriniz “Sipariş Detayı”nızda yer alan “Tahmini Kargoya Verilme Tarihi”nde belirtilen süre içerisinde kargoya verilmektedir.
  • Önceliklendirme işlemi yapılmamaktadır.
  • Belirtilen kargoya teslim tarihinin firmamızca aşıldığını görüntülüyorsanız, İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaşabilirsiniz

Siparişinizde "paket içi" eksik bir ürün var ise aşağıdaki adımları takip ediniz;

  • İlgili kolinin dışında bulunan bantlı halini ve ağzı açık olarak içeriğini gösterecek şekilde fotoğraflarını çekiniz. (Koli boyutunu ürünler görünecek şekilde fotoğraflamaya dikkat ediniz.)
  • "İletişim Formu" aracılığıyla eksik parça adetlerinizi belirten yazılı talebinizi fotoğraf ile birlikte forma ekleyiniz.
  • Koli boyutu görseli ile 'Destek' üzerinden de talebinizi iletebilirsiniz. Size en hızlı şekilde dönüş sağlayacağız.
  • Size daha hızlı hizmet verebilmek için ürünleriniz birden fazla kargo ile gönderilebilmektedir. Kalan ürünleriniz bir sonraki kargo ile gönderiliyor olabilir. Siparişinizin son durumunu web sitemizdeki Siparişlerim sayfasından görüntüleyebilirsiniz.
  • Üye olmadan sipariş verdiyseniz web sitesindeki "Sipariş Takibi" butonundan siparişinizin son durumunu görüntüleyebilirsiniz.
  • Kargo teslimat süresi kargo şirketlerinin yoğunluğuna göre değişiklik gösterebilir.
  • Siparişlerim > Sipariş Detayı > Kargo Takibi adımlarını takip ederek kargo durumunuzu öğrenebilirsiniz.
  • Size gönderilen kargo ile ilgili SMS’te bulunan kodu kullanarak ilgili kargo şirketinin web sitesinden kargonuzun durumunu takip edebilirsiniz.
  • Farklı bir problem yaşıyorsanız İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaşabilirsiniz.
  • Kargo şirketinin cep telefonunuza gönderdiği SMS ile ya da Siparişlerim > Sipariş Detayı adımlarını takip ederek kargo gönderi kodunuzu öğrenebilirsiniz.
  • Online sitemizden "Mağazadan Teslim Al" seçeneğiyle sipariş oluşturabilirsiniz.
  • Mağazaların yoğunluk durumuna göre teslim alınacak mağaza seçimlerinde değişiklik görülebilir.
  • Mağazaya talep ettiğiniz ürün, kargo tarafından ilgili mağazaya ulaştığında SMS yoluyla bilgilendirilmesi sağlanmaktadır.
  • Sipariş tamamlandıktan sonra sitemiz üzerinden adres veya alıcı değişikliği yapılmamaktadır.
  • Adres veya alıcı değişikliği taleplerinizi siparişiniz kargoya verildikten sonra ilgili kargo firmasının web sitesi üzerinden ilgili adımları takip ederek düzelttirebilirsiniz.
  • Dilerseniz bu taleplerinizi İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaştırabilirsiniz.
Siparişler
  • Üye girişi yaparak Siparişlerim sayfasından sipariş detaylarınıza ulaşabilirsiniz.
  • Üye olmadan sipariş verdiyseniz "Sipariş Takibi" butonu aracılığıyla sipariş detaylarınıza ulaşabilirsiniz..
  • Ödemesi tamamlanmış siparişe yeni bir ürün ekleme işlemi yapılmamaktadır. Dilerseniz yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz.
  • Kampanyalı aldığınız ikili ürünlerden birini sepete eklemeyi unutursanız, siparişinizi direkt iptal edip yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz; ancak siparişiniz çoktan faturalanmış ise İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaşabilirsiniz
  • Siparişlerim  > Sipariş Detayı adımlarını takip ederek sipariş detayındaki ilgili teslimat satırından faturanızı görüntüleyebilirsiniz.
  • Üye olmadan sipariş verdiyseniz "Sipariş Takip" butonu aracılığıyla sipariş detaylarınıza ve faturanıza ulaşabilirsiniz..

 

 

  • Eğer ödeme sayfasında uyarı alıyorsanız, bunun sebebi tarayıcı veya temizlenmeyen çerezler olabilir.
  • Tarayıcı değiştirerek veya çerezleri temizleyerek farklı bir tarayıcıdan giriş yapmayı deneyebilirsiniz. Hala sipariş veremiyorsanız bankanızın müşteri hizmetlerinden destek alabilirsiniz.
  • Kartınızda herhangi bir işlem kısıtı olmadığından eminseniz veya hatalı bir ödeme yöntemi gerçekleştiyse İletişim sayfasından veya 'Destek' üzerinden bize ulaşabilirsiniz.
Sıkça Sorulan Sorular
  • Hesabınıza giriş sağlayamıyorsanız şifremi unuttum adımını takip edebilirsiniz.
  • Kayıtlı telefon numaranıza SMS olarak gelen veya mail adresinize gönderilen link ile giriş sağlayıp, yeni bir şifre oluşturabilirsiniz. 
  • Sipariş tamamlandıktan sonra sitemiz üzerinden adres değişikliği yapılmamaktadır.
  • Adres değişikliği taleplerinizi siparişiniz kargoya verildikten sonra ilgili kargo firmasının web sitesi üzerinden ilgili adımları takip ederek düzelttirebilirsiniz.
  • Dilerseniz bu taleplerinizi İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaştırabilirsiniz.
  • Üyeliğinizin bağlı olduğu mail adresi değiştirilemez, bunun yerine İletişim sayfası aracılığıyla üyeliğinizin kapatılmasını talep edip akabinde yeni mail adresinizle üyelik oluşturabilirsiniz.
  • Oluşturacağınız yeni üyeliğe, eski üyeliğinizde bulunan geçmiş siparişlerinizin aktarımı yapılmamaktadır.
  • Ürün iade işlemlerinizi fatura ile birlikte 30 gün içerisinde mağazalarımızı ziyaret ederek gerçekleştirebilirsiniz.
  • Web sitemizden alınan bir ürün için mağazalarımızdan değişim işlemi yapılamamaktadır.