“Siparişlerim” veya “Sipariş Takip”sayfalarından giriş yap, kolay iade butonuna tıkla.
Hangi konuda desteğe ihtiyacınız var?
Siparişimi iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?
1
Kolay İade’ye Tıkla
2
İade Kodunu Al
İade edeceğin ürünü ve nedenini seç, iade kargo kodunu al.
3
Paketle
Aynı iade koduna sahip olan ürünleri faturası ile birlikte tek pakete koyun.
4
Kargoya Ver
İade kodunla paketi kargoya ver ve ücretsiz iadeni tamamla.
- İade edeceğiniz ürünü faturası ve iade kodu ile beraber kargoya teslim etmeniz gerekmektedir. Kargo şubesine veya görevlisine bu kodu bildirmemeniz halinde sizden kargo ücreti talep edebilir.
- Set ürünlerin iadesinde, setin tamamını aksesuarlarıyla birlikte iade etmelisiniz.
- İade kargonuzu faturasıyla göndermeniz gerekmektedir. Faturanıza web sitemizdeki Faturalarım bölümünden ulaşabilirsiniz.
- İade ürünü orijinal kutu ve ambalajında göndermelisiniz.
Siparişimi iptal etmek istiyorum, ne yapmalıyım?
Uyarı: Faturalandırılmış siparişlerinizin iptal işlemi gerçekleştirilememektedir. Dilerseniz kargodan teslim almayarak iade edebilirsiniz.
2
İptal Et
“Siparişlerim” sayfasından Sipariş detayı > Sipariş iptali butonu ile iptal talebinizi iletebilirsiniz.
3
Takip Et
İptal ve para iadenizin durumunu “Siparişlerim” sayfasından veya “Sipariş Takibi” butonundan takip edebilirsiniz.
- Siparişinizi sadece faturalandırılmadığı takdirde iptal edebilirsiniz. Faturası kesilmiş siparişler iptal edilememektedir.
- Faturalandırılmış siparişi iptal etmek isterseniz, siparişinizi kargodan teslim almayabilir veya geri iade olarak gönderebilirsiniz.
- Siparişinizin faturalandırılmış olup olmadığını, ilgili siparişin Detay sayfasından görüntüleyebilirsiniz.
- Sipariş Detayı >Sipariş İptali butonu ile iptal talebinizi firmamıza iletebilirsiniz.
- Üye girişi yaparak "Siparişlerim" sayfasından veya üye olmadan sipariş verdiyseniz "Sipariş Takibi" butonu aracılığıyla sipariş detay sayfasına ulaşabilirsiniz.
- Siparişinizde ürün adet veya satır iptali maalesef yapılamamaktadır. İptal işlemini siparişinizde bulunan tüm ürünler için talep edebilirsiniz.
İade ettiğim ürünün ücreti hesabıma yansımadı, ne yapmalıyım?
- İade süresi, ürününüz firmamıza ulaştığı tarihten itibaren en geç 10 iş günüdür.
- Ücret iadeniz firmamızca yapıldıktan sonra tutarın hesabınıza yansıması bankanıza bağlı olarak değişmekle birlikte ortalama 2 iş günü olduğu belirtilmektedir.
- Bu sürenin dolduğunu düşünüyorsanız İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaşabilirsiniz.
İptal ettiğim ürünün ücreti hesabıma yansımadı, ne yapmalıyım?
- İptal edilen siparişin ücret iadesi 3 iş günü içinde yapılmaktadır.
- Ücret iadeniz tarafımızca yapıldıktan sonra bankanıza bağlı olarak iadenin ekstreye yansıması 3-8 iş günü olarak belirtilmektedir.
- Bu sürenin dolduğunu düşünüyorsanız İletişim sayfasından veya 'Destek' üzerinden bize ulaşabilirsiniz.
Siparişim haberim olmadan iptal edildi, ne yapmalıyım?
- Siparişiniz bizim tarafımızdan yalnızca tedarik edilemediğinde veya gecikme oluştuğunda iptal edilebilir. Bu nedenle ürünlerinizin gönderimi yapılamamaktadır.
- Siparişinize ait ücret iadesi 3 iş günü içerisinde gerçekleştirilecektir. Hesabınıza yansıma süresi bankanıza bağlı olarak değişkenlik gösterebilir.
Siparişim hala kargoya verilmemiş görünüyor, ne yapmalıyım?
- Ürünleriniz “Sipariş Detayı”nızda yer alan “Tahmini Kargoya Verilme Tarihi”nde belirtilen süre içerisinde kargoya verilmektedir.
- Önceliklendirme işlemi yapılmamaktadır.
- Belirtilen kargoya teslim tarihinin firmamızca aşıldığını görüntülüyorsanız, İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaşabilirsiniz
Siparişim yanlış/eksik geldi, ne yapmalıyım?
Siparişinizde "paket içi" eksik bir ürün var ise aşağıdaki adımları takip ediniz;
- İlgili kolinin dışında bulunan bantlı halini ve ağzı açık olarak içeriğini gösterecek şekilde fotoğraflarını çekiniz. (Koli boyutunu ürünler görünecek şekilde fotoğraflamaya dikkat ediniz.)
- "İletişim Formu"aracılığıyla eksik parça adetlerinizi belirten yazılı talebinizi fotoğraf ile birlikte forma ekleyiniz.
- Koli boyutu görseli ile 'Destek' üzerinden de talebinizi iletebilirsiniz. Size en hızlı şekilde dönüş sağlayacağız.
Siparişimde gelmeyen ürün var, ne yapmalıyım?
- Size daha hızlı hizmet verebilmek için ürünleriniz birden fazla kargo ile gönderilebilmektedir. Kalan ürünleriniz bir sonraki kargo ile gönderiliyor olabilir. Siparişinizin son durumunu web sitemizdeki Siparişlerim sayfasından görüntüleyebilirsiniz.
- Üye olmadan sipariş verdiyseniz web sitesindeki "Sipariş Takibi" butonundan siparişinizin son durumunu görüntüleyebilirsiniz.
Siparişim kargoda görünüyor, ne zaman elime ulaşır?
- Kargo teslimat süresi kargo şirketlerinin yoğunluğuna göre değişiklik gösterebilir.
- Siparişlerim > Sipariş Detayı > Kargo Takibi adımlarını takip ederek kargo durumunuzu öğrenebilirsiniz.
- Size gönderilen kargo ile ilgili SMS’te bulunan kodu kullanarak ilgili kargo şirketinin web sitesinden kargonuzun durumunu takip edebilirsiniz.
- Farklı bir problem yaşıyorsanız İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaşabilirsiniz.
Kargo gönderi kodumu nasıl öğrenebilirim?
- Kargo şirketinin cep telefonunuza gönderdiği SMS ile ya da Siparişlerim> Sipariş Detayı adımlarını takip ederek kargo gönderi kodunuzu öğrenebilirsiniz.
Ürünümü mağazadan teslim alabilir miyim?
- Online sitemizden "Mağazadan Teslim Al" seçeneğiyle sipariş oluşturabilirsiniz.
- Mağazaların yoğunluk durumuna göre teslim alınacak mağaza seçimlerinde değişiklik görülebilir.
- Mağazaya talep ettiğiniz ürün, kargo tarafından ilgili mağazaya ulaştığında SMS yoluyla bilgilendirilmesi sağlanmaktadır.
Siparişimde adres veya alıcı değişikliği yapabilir miyim?
- Sipariş tamamlandıktan sonra sitemiz üzerinden adres veya alıcı değişikliği yapılmamaktadır.
- Adres veya alıcı değişikliği taleplerinizi siparişiniz kargoya verildikten sonra ilgili kargo firmasının web sitesi üzerinden ilgili adımları takip ederek düzelttirebilirsiniz.
- Dilerseniz bu taleplerinizi İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaştırabilirsiniz.
Siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?
- Üye girişi yaparak Siparişlerim sayfasından sipariş detaylarınıza ulaşabilirsiniz.
- Üye olmadan sipariş verdiyseniz "Sipariş Takibi" butonu aracılığıyla sipariş detaylarınıza ulaşabilirsiniz..
Siparişime ürün/ürünler eklemek istiyorum ne yapmalıyım?
- Ödemesi tamamlanmış siparişe yeni bir ürün ekleme işlemi yapılmamaktadır. Dilerseniz yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz.
- Kampanyalı aldığınız ikili ürünlerden birini sepete eklemeyi unutursanız, siparişinizi direkt iptal edip yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz; ancak siparişiniz çoktan faturalanmış ise İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaşabilirsiniz
Faturamı görüntülemek istiyorum, ne yapmalıyım?
- Siparişlerim > Sipariş Detayı adımlarını takip ederek sipariş detayındaki ilgili teslimat satırından faturanızı görüntüleyebilirsiniz.
- Üye olmadan sipariş verdiyseniz "Sipariş Takip" butonu aracılığıyla sipariş detaylarınıza ve faturanıza ulaşabilirsiniz..
Site üzerinden ödeme yapamıyorum, ne yapmalıyım?
- Eğer ödeme sayfasında uyarı alıyorsanız, bunun sebebi tarayıcı veya temizlenmeyen çerezler olabilir.
- Tarayıcı değiştirerek veya çerezleri temizleyerek farklı bir tarayıcıdan giriş yapmayı deneyebilirsiniz. Hala sipariş veremiyorsanız bankanızın müşteri hizmetlerinden destek alabilirsiniz.
- Kartınızda herhangi bir işlem kısıtı olmadığından eminseniz veya hatalı bir ödeme yöntemi gerçekleştiyse İletişim sayfasından veya 'Destek' üzerinden bize ulaşabilirsiniz.
Hesabıma giriş yapamıyorum, ne yapmalıyım?
- Hesabınıza giriş sağlayamıyorsanız şifremi unuttum adımını takip edebilirsiniz.
- Kayıtlı telefon numaranıza SMS olarak gelen veya mail adresinize gönderilen link ile giriş sağlayıp, yeni bir şifre oluşturabilirsiniz.
Siparişimi oluşturduktan sonra adres değişikliği yapabilir miyim?
- Sipariş tamamlandıktan sonra sitemiz üzerinden adres değişikliği yapılmamaktadır.
- Adres değişikliği taleplerinizi siparişiniz kargoya verildikten sonra ilgili kargo firmasının web sitesi üzerinden ilgili adımları takip ederek düzelttirebilirsiniz.
- Dilerseniz bu taleplerinizi İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaştırabilirsiniz.
Üyelik girişi yaptığım mail adresimi değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?
- Üyeliğinizin bağlı olduğu mail adresi değiştirilemez, bunun yerine İletişim sayfası aracılığıyla üyeliğinizin kapatılmasını talep edip akabinde yeni mail adresinizle üyelik oluşturabilirsiniz.
- Oluşturacağınız yeni üyeliğe, eski üyeliğinizde bulunan geçmiş siparişlerinizin aktarımı yapılmamaktadır.
Mağazadan aldığım ürünlerin iade/değişim işlemi için ne yapmalıyım?
- Ürünü mağazadan eve teslim olarak aldıysanız kargonun tarafınıza teslim edildiği tarihten itibaren 14 gün içerisinde, size en yakın Karaca mağazasını ziyaret ederek kolayca iade ve değişim işlemlerini sağlayabilirsiniz.
- Ürünü mağazadan aldıysanız, faturanızla beraber satın alma tarihinden itibaren 14 gün içerisinde, size en yakın Karaca mağazasını ziyaret ederek kolayca iade ve değişim işlemlerini sağlayabilirsiniz.
- Faturanız olmadan mağazadan iade ve değişim işlemleri sağlanamamaktadır.