“Siparişlerim” veya “Sipariş Takip”sayfalarından giriş yap, kolay iade butonuna tıkla.

İade edeceğin ürünü ve nedenini seç, iade kargo kodunu al.

Aynı iade koduna sahip olan ürünleri faturası ile birlikte tek pakete koyun.

İade kodunla paketi kargoya ver ve ücretsiz iadeni tamamla.

- İade edeceğiniz ürünü faturası ve Yurtiçi Kargo iade kodu ile beraber kargoya teslim etmeniz gerekmektedir. Kargo şubesine veya görevlisine bu kodu bildirmemeniz halinde sizden kargo ücreti talep edebilir.
- Set ürünlerin iadesinde, setin tamamını aksesuarlarıyla birlikte iade etmelisiniz.
- İade kargonuzu faturasıyla göndermeniz gerekmektedir. Faturanıza web sitemizdeki Faturalarım bölümünden ulaşabilirsiniz.
- İade ürünü orijinal kutu ve ambalajında göndermelisiniz.
Siparişinizin faturalandırılmış olup olmadığını “Siparişlerim” sayfasından veya “Sipariş Takip”inden öğrenebilirsiniz.

Siparişlerim sayfasından, Sipariş detayı > Sipariş iptali butonu ile iptal talebinizi iletebilirsiniz.

İptal ve Para iadenizin durumunu Siparişlerim sayfasından veya Sipariş takibi butonundan takip edebilirsiniz.

- Siparişinizi iptal etmek için aşağıdaki adımları takip ediniz.
- Siparişinizi ancak faturalandırılmadığı takdirde iptal edebilirsiniz, Faturası kesilmiş siparişler iptal edilememektedir.
- Faturalandırılmış siparişi iptal etmek isterseniz, siparişinizi kargodan teslim almayabilir veya siparişi geri iade gönderebilirsiniz.
- Siparişinizin faturalandırılmış olup olmadığını ilgili siparişin detay sayfasında görüntüleyebilirsiniz.
- Sipariş Detayı > Siparişi İptali butonu ile iptal talebinizi firmamıza iletebilirsiniz
- Üye girişi yaparak siparişlerim sayfasından veya üye olmadan sipariş verdiyseniz "Sipariş Takibi" butonu aracılığıyla sipariş detay sayfasına ulaşabilirsiniz.
- Siparişinizde ürün adet veya satır iptali maalesef yapılamamaktadır. İptal işlemini siparişinizde bulunan tüm ürünler için talep edebilirsiniz.
- Siparişinizi ancak faturalandırılmadığı takdirde iptal edebilirsiniz, Faturası kesilmiş siparişler iptal edilememektedir.
- Faturalandırılmış siparişi iptal etmek isterseniz, siparişinizi kargodan teslim almayabilir veya siparişi geri iade gönderebilirsiniz.
- Siparişinizin faturalandırılmış olup olmadığını ilgili siparişin detay sayfasında görüntüleyebilirsiniz.
- Sipariş Detayı > Siparişi İptali butonu ile iptal talebinizi firmamıza iletebilirsiniz
- Üye girişi yaparak siparişlerim sayfasından veya üye olmadan sipariş verdiyseniz "Sipariş Takibi" butonu aracılığıyla sipariş detay sayfasına ulaşabilirsiniz.
- Siparişinizde ürün adet veya satır iptali maalesef yapılamamaktadır. İptal işlemini siparişinizde bulunan tüm ürünler için talep edebilirsiniz.
- İptal edilen siparişin ücret iadesi 3 iş günü içinde yapılmaktadır.
- Ücret iadeniz tarafımızca yapıldıktan sonra bankanıza bağlı olarak iadenin ekstreye yansıması 3-8 iş günü olarak belirtilmektedir.
- Bu sürenin dolduğunu düşünüyorsanız İletişim sayfasından veya 'Destek' üzerinden bize ulaşabilirsiniz.
- İade süresi, ürününüz firmamıza ulaştığı tarihten itibaren en geç 10 iş günüdür.
- Ücret iadeniz firmamızca yapıldıktan sonra bankanıza bağlı olarak tutarın hesabınıza yansıma sürecinin ortalama 3-8 iş günü olduğu belirtilmektedir.
- Bu sürenin dolduğunu düşünüyorsanız İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaşabilirsiniz.
İade ettiğiniz ürünün durumunu öğrenmek için aşağıdaki adımları takip ediniz.
- Siparişlerim sayfasına gidiniz.
- İlgili sipariş detayından iade ettiğiniz ürünün son durumunu kontrol edebilirsiniz.
- Siparişiniz bizim tarafımızdan yalnızca tedarik edilememe veya gecikme nedeniyle iptal edilebilir. Bu nedenle ürünlerinizin gönderimi gerçekleştirilememektedir.
- Siparişinize ait ücret iadesi bankanıza bağlı hesabınıza 3 iş günü içerisinde gerçekleştirilecektir.
- Ürünleriniz sipariş detayınızdaki "Tahmini Kargo Tarihi" nde belirtilen süre içerisinde kargoya verilmektedir.
- Önceliklendirme işlemi yapılamamaktadır.
- Belirtilen kargoya teslim tarihinin firmamızca aşıldığını görüntülüyorsanız İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaşabilirsiniz
Siparişinizde "paket içi" eksik bir ürün var ise aşağıdaki adımları takip ediniz.
- İlgili koliyi ağzı açık şekilde fotoğraflayın. ( Koli boyutunu ürünler gözükecek şekilde fotoğraflayınız)
- 'İletişim Formu' aracılığıyla eksik parçanızı belirten yazılı talebinizi fotoğraf ile birlikte paylaşmalısınız.
- Aynı zamanda koli boyutu görseli ile ‘ Destek’ üzerinden de talebinizi iletebilirsiniz.Size en hızlı şekilde dönüş sağlayacağız.
Kargo teslimat süresi kargo şirketlerinin yoğunluğuna göre değişiklik gösterebilir.
- Siparişlerim > Sipariş Detayı > Kargo Takibi adımlarını takip ederek kargo durumunuzu öğrenebilirsiniz.
- Size gönderilen kargo ile ilgili SMS’te bulunan kodu kullanarak ilgili kargo şirketinin web sitesinden kargonuzun durumunu takip edebilirsiniz.
- Kargo şirketinden cep telefonunuza gelen SMS üzerinden ya da Siparişlerim > Sipariş Detayı adımlarını takip ederek kargo gönderi kodunuzu öğrenebilirsiniz.
Kargo teslimat süresi kargo şirketlerinin yoğunluğuna göre değişkenlik gösterebilmektedir.
- Siparişlerim > Sipariş Detayı adımlarını takip ederek kargonuzun durumunu öğrenebilirsiniz.
- Size gönderilen kargo ile ilgili SMS’te bulunan kodu kullanarak ilgili kargo şirketinin web sitesinden kargonuzun durumunu öğrenebilirsiniz.
- Farklı bir problem yaşıyorsanız İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaşabilirsiniz.
Siparişlere yeni bir ürün eklenememektedir. Dilerseniz yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz.
- Üye girişi yaparak Siparişlerim sayfasından veya üye olmadan sipariş verdiyseniz Sipariş Takibi butonu aracılığıyla sipariş detaylarınıza ulaşabilirsiniz..
- Siparişlerim > Sipariş Detayı adımlarını takip ederek sipariş detayındaki ilgili teslimat satırından faturanızı görüntüleyebilirsiniz. Üye olmadan sipariş verdiyseniz Sipariş Takip butonu aracılığıyla sipariş detaylarınıza ulaşabilirsiniz..
- Eğer ödeme sayfasında uyarı alıyorsanız, bunun sebebi tarayıcı veya temizlenmeyen çerezler olabilir.
- Tarayıcı değiştirerek veya çerezleri temizleyerek farklı bir tarayıcıdan giriş yapmayı deneyebilirsiniz. Hala sipariş veremiyorsanız bankanızın müşteri hizmetlerinden destek alabilirsiniz.
- Kartınızda herhangi bir işlem kısıtı olmadığından eminseniz veya aldığınız hata farklı bir ödeme yöntemi adımında ise İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaşabilirsiniz.
- Siparişiniz tamamlandıktan sonra adres ve/veya alıcı değişikliği yapılamamaktadır.
- Satın alım tarihinden itibaren 15 gün içinde fiş/fatura ile birlikte mağazaya başvurabilrsiniz. Eksik ürün/parçalar için sipariş oluşturulacak ve teslimat sağlanana kadar takip edilecektir.
- Ürün değişimleri fatura/fiş ibrazı ile birlikte 30 gün içerisinde mağazalarımızdan yapılmaktadır.
- Ürün iadeleri fatura/fiş ibrazı ile ürün orijinal ambalajında mağazalarımızdan 15 gün içerisinde yapılmaktadır
- Kısa süre önce vermiş olduğunuz siparişinizi 'Siparişlerim' sayfasında göremiyorsanız, bir süre beklemenizi öneririz.
- Eğer en geç 24 saat sonra tekrar baktığınızda da siparişinizi görüntüleyemiyorsanız İletişim sayfasından veya "Destek" üzrinden bize ulaşabilirsiniz.